Виручка мобільних операторів від голосових і текстових послуг продовжує скорочуватися. Її «пожирають» різноманітні інтернет-сервіси, такі як соціальні медіа, месенджери, IP-телефонія тощо. У глобальному масштабі оператори через це не заробили близько $104 млрд, стверджують аналітики Juniper Research.

Вплив інтернет-сервісів на виручку в цілому дорівнює 12% від виручки операторів. Усе через те, що лише один WhatsApp генерує втричі більше трафіку щодня, ніж SMS.

Оператори вже давно спостерігають зниження своїх доходів через інтернет-сервіси. Але останні сьогодні почали поводитися агресивніше: вони стали пропонувати пакети комунікаційних послуг, серед яких – групові дзвінки, відеозв’язок і текстові чати. Аналітики прогнозують, що це призведе до ще більшого падіння популярності традиційних телеком-послуг.

У Juniper Research пропонують операторам кілька варіантів дій для збереження прибутку. Серед них – впровадження інструментів аналітики великих даних, інтернет речей, сервіси «мобільних грошей» та сервіси мобільної ідентифікації користувачів.

«Мобільні девайси сьогодні переважно використовуються для споживання контенту. Оператори, які зможуть надавати доступ до популярних фільмів та спортивних подій, отримають суттєву перевагу», – пишуть аналітики у своєму звіті.

Vodafone Україна, до речі, вже пропонує подібні послуги. Це сервіси Vodafone TV, Vodafone Music, Vodafone Books та AppMarket. Vodafone TV дозволяє перетворити смартфон на телевізор чи кінотеатр. З Vodafone Music можна слухати легальну музику онлайн, Vodafone Books надає доступ до онлайнової бібліотеки книг, а AppMarket – дозволяє завантажувати додатки та ігри. Подробиці про ці сервіси читайте на сайті Vodafone.

ПОДІЛИТИСЯ